• באנר

איך קונים בעולם הווירטואלי

איך קונים בעולם הווירטואלי, מה קונים ומה לא? מאיפה מומלץ לקנות, איך בודקים את הפריט לאחר קבלתו ועוד....

 

כמה שאני לא אוהב  את המשפט הזה שאנשים אומרים

" אבל ב-אייבי אני מביא את זה ברבע מחיר" ... נו ונניח שזה נכון וגם אתה צודק! אבל איפה אייבי ואיפה ישראל?  אוקי אז תמתין שבועיים, חודש אומר לך המוכר... אז הקליינט אומר... באמת זה מה שאני אעשה, במקרה הטוב המוכר יעשה לך הנחה קטנה, במידה ואתה חכם תחליט לקנות במידה ולא- אתה תעבור לחנות ממול ותעשה השוואה קטנה ותקנה ממנו, כי תבין שזה המחיר פחות או יותר ואתה צריך את זה דיי דחוף,  ונו... באמת מה אני בכלל מבין ב"מטען למחשב נייד" ואולי יש כמה סוגים שונים ואיזה דגם המחשב שלי בכלל ?  ורגע, מה לגבי אחריות עבור המוצר ? על אף שהמוכר כול כך מאמין בציוד שלו והסיכוי שהמוצר התקלקל שואף לאפס... ונניח שהמוצר התקלקל אז אתה רק זורק מילה למוכר והוא שולח לך מוצר חדש והחזר כספי מלא עבור עוגמת הנפש! מה באמת אתה חושב שהמוכר כתב "שלוש שנות אחריות" הוא התכוון לזה?! וממתין לך בבוטקה בסין?...

 

מה קונים ומה לא, נתחיל בזה אז...

 
בוא  נגיד שנעלים לא הייתי קונה בלי שאני בטוח יודע שהם מספיק נוחים בשבילי על אף שאת המידה אני יודע בוודאות.
אלא אם  זה מותג שאני מכיר ודבר שחוזר על עצמו שנים ומדיי פעם אני מחדש את עצמי בזוג נעלים חדשות... אבל העיצוב אותו עיצוב והמידה גם.
 

מוצרי אלקטרוניקה :

כגון מחשבים ניידים,האר-דיסק,זיכרון,מסך,טאבלט,שעון,מכשיר אייפון,
או בקצרה:מוצרים שכיחים  שייתכן והעלות מוזלת,אבל בחשבון הסופי תצטרך לשלם עבורו מס, וזמן שחרור מהמכס ובסופו של דבר האחריות רק במדינה ממנה הגיע המוצר ולא אחריות בין לאומית מוכרת והכל הופך לבלגן שלם....
אין שום סיבה בעולם לרכוש מוצר כזה על אף שאתה חוסך בין 1000- ל-2000 שקל,אבל הביטחון והשקט שווים יותר בזמן שאתה באמת צריך!
 

חלקי חילוף עבור מוצרים שונים:

במידה ואתה לא בתחום , ו"ממש" בעיניינים...לעולם לא הייתי ממליץ לך אפילו לנסות!
לרכוש חלקי חילוף על אף שזה נראה בדיוק אותו דבר,קח  בחשבון שישנם הבדלים קטנים במיחוד, שאתה לא יכול לראות בשום מצב,  אבל בעל מקצוע יזהה אותם בשניה.,במידה ואתה סתם חובבן ומנסה לתקן את הטאבלט ולרכוש מסך חדש אחרי ששברת ,וחשבת שאתה חכם והזמנת  בדיוק  את  אותו המסך או שהחלק הגיע והוא לא מתאים בגלל שינוי קטן שלא ראית,  או שחשבת שאתה מסוגל לבצע את העבודה ורק אחרי שהתחלת לנסות מיד הבנת שזה לא בשבילך... ואז בסופו של דבר אתה משלם בדיוק אותו הדבר כמו לבצע את הזמנה כאן בארץ כולל העבודה.
 

דברים שאפשר לקנות ואין מה להפסיד הרבה כסף או שהסיכון לא גדול:

מתנות לבית ,כלי בית ,דברי יצירה ואומנות,ביגוד ,גימיקים או מוצרים שידוע לכם שחברים רכשו ועשו עסקה טובה באותם המוצרים
 
 

אז איך  בכול זאת  קונים באתרי קניות וירטואליים כמו

EBAY –AMZON –ALIEXPRESS –ALIBABA
ועוד:
 
דבר ראשון, אני ממליץ ללמוד את הנושא טוב ע"י ניסיון של אחרים -
במידה ויש לכם עם מי להתייעץ אז מעולה!  אחרת תאלצו לחפש בגוגל מאנשים שכבר למדו
  • כלל א'

תמיד , אבל תמיד, יש  לבדוק האם המוכר כבר רכש ניסיון ומכר כמות מספקת של מוצרים
  • כלל ב'

לכול מוכר ניתן לראות את כמות הפידבקים שקיבל עד היום מאנשים שקנו ממנו מוצרים,במידה והפידבקים
חיובים אז זה מוכר טוב ששווה לקנות אצלו
  • כלל ג'

מומלץ לפני רכישת כל  מוצר, איזה שלא יהיה... לעבור טוב על הדף של המוצר ולהבין בדיוק מה אתם קונים ,כי לפעמים התמונה של המוצר זה לא בדיוק מה שבאמת רשום על המוצר או מה שאתה הולך באמת לקבל.בנוסף יש מוצרים חדשים,או מחודשים,יד שניה, גם על זה מאוד חשוב לשים לב!
 עוד דבר שהייתי מקפיד לבדוק לגבי עלות המשלוח לפעמים העלות של המשלוח פי כמה מהעלות של המוצר עצמו.
  • כלל ד'

אופן ביצוע חיפוש מוצר לפי מילות חיפוש

ניתן לצמצם את החיפוש שבאתר "אייבי"  וזה עוזר מאד להתמקד על החיפוש ומקל את קבלת התוצאות.ניתן לקבוע כמה פרמטרים לפני החיפוש ,בשביל לצמצם כמה שיותר את החיפוש בכדי לסנן דברים לא רלוונטים

 

1.לסמן וי למוצר חדש

 NEW

 
2.לסמן "אני מעוניין לקנות עכשיו "

BUY IT NOW

 
3 .לסמן שאת המחיר +משלוח הזול ביותר מהמוצרים יראה ראשון

PRICE + SHIPPING : LOWEST FIRST

4.במוצרים מסוימים על חיפוש ספציפי של מוצר יש 1000 תוצאות במידה ואתה מעוניין במוצר עצמו ולא בגימיקים שמסביב,אני ממליץ להגדיר בחיפוש החל  מהמחיר היקר ביותר- כולל משלוח, ואז לעבור דפים לאט לאט ובסבלנות  עד שנמצא את המוצר במחיר הרלוונטי עבורנו, אחרת יש צורך לעבור אלפי מוצרים רק בשביל להגיע למוצר שבו אנו מעוניינים,

PRICE + SHIPING : higest FIRST

 
5.אפשרות נוספת שניתן לעשות  זה חיפוש ע"י הגדרת מחיר מ- סכום עד סכום
אבל מה שאני הכי אוהב זה ממש לקנות את המוצר שהכי רלוונטי בשבילי- גם מהמוכר שאני חושב שהוא הטוב בשבילי
וגם המחיר הזול ביותר והמשתלם ביותר עבור המוצר שכולל בתוכו -כל מה שאני צריך כולל המשלוח.
והכי חשוב לדעת שלפעמים שווה להשקיע עוד כמה דולרים יותר אבל אז אתה יותר רגוע כשאתה קונה ממוכר טוב שיש לו 99.9 אחוז והוא מכר עד היום 100,000  מוצרים ויש לו פידבקים מעולים...
 

שלב קבלת הפריט....

 
לאחר שקיבלנו את הפריט דבר ראשון יש לפתוח את החבילה ולוודא שמדובר בפריט שלם ולא שבור
ובפריט שהזמנו... לאחר מכן יש לבדוק את הפריט למשך שבועיים שלושה, ולראות שהמוצר תקין ולא מתקלקל.
ורק אחרי שהכול בסדר ניתן לתת פידבק טוב למוכר..
 
לגבי מוצר שהתקבל ונמצא לא תקין שבור או לא בדיוק מה שהזמנו- ניתן לקבל זיכוי מלא ללא החזרתו או ע"י החזרתו למוכר.רק חשוב לנהל תיכתובת נאותה  עם המוכר ולא להיות חצוף, ובאותה מידה גם לא לצאת פראייר  יש צורך להראות הבנה מלאה לגבי המוצר שאותו רכשנו,ולהסביר לו במילים שאנחנו עומדים על דרישתנו,אחרת הוא יאלץ לעמוד מול פידבק [משוב] גרוע מאוד או מול החברה כגון "פייפל אייבי" שבו אנו מאובטחים...
למוכר מאוד חשוב שהמשוב של הלקוח יהיה חיובי, ושבע רצון.
ולכן יעשה מאמץ כדי להוכיח לך שהוא ראוי לכך שתחזור לרכוש דרכו בעתיד.
מאמר זה נכתב ע"י צוות לפטופטק-סטור
 

כל הזכויות שמורות

 
אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, להקליט, לשדר, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי.
 
כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ'לפטופטק סטור' אסור בהחלט.
 
 
< חזרה לעמוד קודם