שירות משלוחים לכל הארץ

א'-ה' 09:00-18:00

למה עסק צריך לתחזק את שרתיו?

למה עסק צריך לתחזק את שרתיו?

ארגונים ועסקים מייצרים מידי יום ביומו כמויות ענקיות של מידע ונתונים שהינם פועל יוצא של פעילותם. על הררי מידע אלה, תוכלו להוסיף גם את הנתונים המגיעים שלא מתוך הארגון עצמו, אלא ממקורות שמחוץ לארגון (כמו לקוחות, ספקים, אתר, מדיות חברתיות וכן הלאה). כך, שהשרתים הארגוניים, המאחסנים את המידע היקר והחשוב, במידה רבה, עלולים להוות את עקב האכילס של העסק.

מידע? מי ידע?!

הבה נלך צעד אחד קטן אחורה ונבין את חשיבותו האמיתית של המידע לעסק. אם איתרע מזלכם כבר הזדמן לכם לפחות פעם אחת לאבד את הטלפון הנייד שלכם, או לחוות קריסה של הכונן הקשיח במחשב הביתי שלכם. זוכרים את הפאניקה שאחזה בכם, כאשר גיליתם שכל המידע שהיה אגור בהם נעלם ואיננו? ובכן, בניגוד לתמונות מבר המצווה ומספר הטלפון של השרברב החביב עליכם, מידע עסקי שלא גובה ואבד, קשה מאד (עד בלתי אפשרי, במקרים של מסמכים או פריטי מידע מקוריים שיוצרו במערכות השונות של הארגון) לשחזר. וכל עוד מידע עסקי כזה איננו הופך שוב לזמין, העבודה משותקת, העובדים עובדים בחלל ריק, הלקוחות אינם מקבלים שירות יעיל ולמנהלים אין תמונת מצב כוללת ומציאותית של העסק.

תחזוקת שרתים – מניעה עדיפה על התמודדות שלאחר מעשה

כעת, לאחר שמובנת מעט יותר גודל הצרה אליה עלול להיקלע עסק המאבד את המידע שלו, ניתן להבין, כי שרתי העסק, בהיותם לא רק כלי הקיבול המאחסן את המידע, אלא אף הכלי המטפל בו, מאנדקס ושולף את הנתונים המתאימים על פי הצורך, עלולים להיות החוליה החלשה בשרשרת התפעול העסקית, כאשר אינם מטופלים ומתוחזקים כנדרש. תחזוקת שרתים נחשבת לאמצעי הבסיסי ביותר, אותו חייב לאמץ לעצמו כל עסק המקווה לשרוד, שלא לדבר על להתפתח ולבסס את מעמדו בכל תחום עיסוק אפשרי. לא נדירים העסקים אשר מגלים, לאחר מעשה, כי שגרת תחזוקת שרתים פנים-ארגונית מגובשת או שכירת חברה חיצונית לשם כך, היו יכולות למנוע מהם לחוות את הסיוט אליו התעוררו כאשר גילו שהמידע אותו צברו וטפחו במשך שנים, התפוגג ונעלם לו.

האם תוכלו לתחזק לבד את שרתי העסק או שמומלץ להיעזר באאוטסורסינג?

מפאת חשיבותו של העניין, מומלץ שלא לקחת על הארגון את המשימה, אלא אם כן יש לכם ידיעה ברורה (המגובה בידע ובהוכחות-עבר) כי המלאכה תתבצע בצורה הטובה ביותר. מדובר בגורם חיוני בפעילותו של הארגון ואין מקום לטעויות או לפעולה בשיטת ניסוי וטעייה. כל דקת השהיית פעילות העסק בשל שרתים מגמגמים וקורסים, היא אמנם "רק" דקה אחת, אבל הדקות מצטברות והופכות לשעות עבודה. שעות בהן הלקוחות שלכם אינם מקבלים את השירות המגיע להם, שעות בהן העובדים מתרגזים בשל האיטיות וחוסר היכולת לבצע את המשימות המוטלות עליהם. תחזוקת שרתים מקצועית ומהימנה יכול לחסוך את כזה זה.
עגלת קניות
0
    0
    סל
    אין פריטיםהמשך לקנות